Saturday, January 22, 2011

terima kasih loose cannon & kosmo

22/01/11
Abang aku :: wei,komen ko kluar ke kosmo
Kitman :: komen ape?
Abang aku :: pasal piala dunia
kitman :: owhhh...


btw terima kasih kepada loose cannon @ rizal hashim @ http://rizalhashim.blogspot.com & kosmo kerana menyiarkan komen saya pada akhbar kosmo hari ini iaitu 22/01/11.meskipun ia penulisan yang kurang mantap,namun saya harus berterima kasih kerana menhargai dan menyiarkan nukilanku.terima kasih dari saya.kitman.




: akan tetapi kitman terlupa menyebut 2 isu iaitu kemana perginya skuad 1asean selepas world cup tamat?apakah mungkin kembali beraksi sebagai 1asean?bagaimana pula kelayakan piala aff suzuki?dan yang kedua apakah negara yang patut disanjungi selepas memenangi piala ini?jika malaysia,apakah rakyat indonesia senang dengan perkara ini.kitman.

2 comments: